postremo

Assalamualaikumwaramatullahiwabarakatuh.


As we know, today SPM began. I'm here, at school. Playing games, take a rest, chitchat with my friends and blabla. k this kinda bosann. Helloooo, bila nak dapat hundred ringget ni ? =='
Ohh God bad newss, k diary tertinggal dkt kelas 4 Ehsan. EXCUSE MEE ! 4 EHSAN NOT 2 DAMAI and I was like DAMNN ! k penuh dengan kehampaan nii.

And just now meera keep bully on me. k dia kacau saya tidur so acano nak tidur kan ? k dia buat saya nangis hihi jahat laa awakk ni ! >.< *kshamee*



k just now Lily ada bagi ni >> Maksud huruf pertama nama orang .

I : Suka memendam perasaan dan permasalahan. Mereka juga mudah merasa curiga dan cemburu terhadap orang lain. Suka menangis.


hihi k *angkat tangan* saya mengakuuu itu saya tarappapapapa~ kbai.

Never give up and never give in. k ili, be strong stay strong. saya kuat gagah perkasa macam badang :\

No comments:

Post a Comment