macam mana ni ?

I got two choices.


Its not as easy as learning abc. But if we work together, it will be easier. Seriously. And I wish it will flow away easily so thats no one gets hurt. You should put faith on me sweetheart. You just Jealous much and Ego much. I'm tired you tired. so pleasee ?



Betul cakap azlan. aku masih tidak faham erti cinta. pemikiran aku belum cukup matang. aku cuma mampu untuk sembunyi dan berpura-pura disebalik kaca mata ini. aku takut. aku takut untuk melihat segalanya dengan jelas. aku lebih selesa melihat semua ini dalam kegelapan. letaklah banyak mana pun kaca mata di depanku, aku tetap tidak akan memilih walaupun satu. aku tetap dengan penyendirian aku. kalau disuruh untuk memilih antara kebaikan dan keburukan, akan ku pilih kebaikan. kalau disuruh untuk memilih antara tinggal atau pergi, akan ku pilih pergi. aku rasa kalau aku pergi mungkin hati aku akan menjadi lebih tenang. mungkin aku akan selesa jika dia tidak lagi disampingku. tetapi , ini semua harapan yang aku cuma mampu mengharapkan. I'm getting tired.


Lelaki Idaman, janganlah kau muncul. aku tak perlukan lagi.........


My baby micka miss me much. Just like I miss her much. Same with faiqah, lily, mok and Yaasmiin. Opss, hell no nak rindu Yaasmiin. So girls, see ya tomorrow.


I'm being so annoyed on twitter. SAYA ADA ADIK . NAMA DIA ILI AMEENSYA . SEDAP KAN ? DIA COMEL MACAM SAYA . okay aku dah start merepek .

And dp facebook and twitttcon tuu , errr k diam .

What will I do if every time I wanted someone they would never be there ? lets think about it ! 

No comments:

Post a Comment