Tension ?

Assalamualaikum.
Okey dah lama tak hupdate belog. I'm just missing just like that. Like ABRACADABRA !

14th-21st Oct was my final exam. soalan cepumas. eee lupakan. hari terakhir exam, hari malang bagi aku. guess what ? k I'm sick. Exam Sivik aku start menangis taknak sambung exam dah. seriously seksaaaa gila ! Cikgu moral baik hati kasi aku tidur lena time paper Geo. Last minute baru aku jawab itu pun main taramm. Masa paper kh aku agak OK sikit tapi siapa sangka aku boleh muntah time tu kan ? malu tak malu wa pedulik hape yg penting wa nak baliks ! Setiap kali muntah aku mesti kire, so dalam 10 kali aku muntah mase tu. Kalau boleh aku nak touching dengan semua orang. aku sakit camnakmati tapi takda siapa pedulik hukhuk :"<

bila dah sihat, kaki pun panjang la nak keluar kan ? 24th Oct 'date'. nahh let it be. its kinda abcdefghijkl. movie and lunch together. but I'm alone actually. pergi mph sorang-sorang, pergi beli topup sorang-sorang, pergi beli botol air baru sorang-sorang, lepak setapbuck sorang-sorang. unlucky . pity . me .


see yaa another entry . Its about my holidays :) xoxo 

No comments:

Post a Comment