Cameron Highland

Hi. 26 Oct petang gerak pergi Cameron Highland. Perjalanan yg agak lama and time tu hujan lebat. So I'm just take my nap. k saya senang pening kalau duduk dalam kereta lama-lama atau jalan pusing pusing. bak kate mak saya : mcm mana nak pergi luar negara kalau asyik pening je ?! muehehehe k peace (Y)

Sampai atas bukit tu pukul 9pm . Straight pergi balai polis sbb dah malam taktau jalan . Pakcik polis baik hati tolong carikan tempat tinggal dgn area tanah rata . After that pergi kedai makan yg berdekatan . Cuaca mmg gila sejukk lebih-lebih lagi masa hujan . After makan my mum pergi kaunter . Belakang table saya ada la 3 orang abang kakak ni . Then ada mamat lalu and letak duit singget atas meja lalu berkata : Dik , abang tu bagi. fuhhh tersentap hati makk ! tapi my sistah lagi sentapp sbb adik dia yg kena usha huwahuwa x) k time tu mmg blur gila sbb wa ingat dia just letak duit singget tu sbb malas nak simpan duit baki tu. Sekali bukak hah amik kau ! malam-malam cenggitu dok ngorat anak dara orang ? kalau mak den ado time ni mmg dia dush dush perut abang tuu hahaha .


Second day pergi Brinchang. k malas nk borak banyak. sakit kepala manjang ado lah. yok tengok gambo :)

Rama-rama ni lawa kan ? :)
-Smoke House
-Teratak Iskandar

Masa dekat Teratak Iskandar tu ada pakcik bagitau mak saya yg saya comel. fuhhhh, mana tak risau. kot pakcik tu ajak saya kawen then tinggal dekat hutan tu and jadi orang asli eeee > bak kate my sys .
HAHA MEMANGGG TAKKK AHHH !

No comments:

Post a Comment